Grejt Service

Hjälpmedel måste med jämna mellanrum servas. Inget konstigt med det.

Servicekillen antog som vanligt att om man har hjälpmedel, så kan han komma samma dag på em, för inte fan jobbar hon. Och lill bitchen har ju som sagt inget STIL-pris, så man kan ju faktiskt inte så noga veta, men jobb har hon. Nå väl, vi bokade, han missade och följande samtal äger sedan rum:

Sk: Jag är uppbokad två veckor.

Lb: jaha…

Sk: men vi kan göra ett undantag…

Lb: ??? jaha…

Sk: ja ett undantag… vi gör en muntlig service…

Lb: ??? eeeeeehhh, jaha… ???

Sk: Har du haft problem med den?

Lb: Naeä…

Sk: Fungerar den som den ska?

Lb: Ja… Jo…

Sk: Bra då har vi haft muntlig service.

Lb: Eeeeh… okej… Hejdå!

Lill bitchen tänkte först att hon skulle bli guidad och trycka här och var och testa, men nää…

Vilket jaula spån!!! Snacka om att han tar sitt uppdrag på allvar. Undrar hur länge till hjälpmedelscentralen och Invacare kommer vara nöjda med den konsulten??? Lill bitchen gissar på, inte så länge… 😉

Annonser

Om du har något att säga om detta inlägg, feel free!

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: